S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení.
0948 835 335   info@iderishop.sk 

KONTAKTY

IDERI s.r.o.
Vranovská 63
85101 Bratislava
iderishop(a)gmail.com
IČO: 52937950
DIČ: 2121217956

Reklamácia / vrátenie tovaru

Reklamácia / výmena /vrátenie tovaru zakúpeného tovaru na IderiShop.sk

Nesadlo Vám oblečenie? Alebo sa po pár používaniach pokazil zip? Aj to sa môže stať a v tom prípade máte nárok na reklamáciu, výmenu či vrátenie tovaru. 
Aby sme pre vás celý reklamačný proces uľahčili, pripravili sme pre vás reklamačný formulár IderiShop.sk.
Ten si prosím v prípade potreby stiahnite alebo vytlačte a vyplnený nám ho odošlite s reklamovaným tovarom na adresu uvedenú nižšie.
K vašej reklamácií budeme pristupovať s maximálnou starostlivosťou a zodpovednosťou. A o jej výsledku vás budeme informovať najneskôr do 30 pracovných dní.

Ako postupovať ?

  • vyplňte prosím špeciálny reklamačný protokol IderiShop.sk
  • protokol si prosím vytlačte a vyplňte všetky hodiace sa body. Doporučujeme uvedenú závadu čo najpodrobnešie popísať, prípadne môžete pripojiť i názor nákres alebo fotky. Vyplnený protokol je treba potrebné podpísať.
  • červené políčka vyplníme my - IderiShop.sk
  • protokol potom vložte do zásielky, ktorá bude obsahovať reklamovaný tovar. Tovar je potrebné zabaliť tak, aby obal dostatočne bránil poškodeniu reklamovaného výrobku behom prepravy a to vrátane obalu výrobku. Spolu s reklamačným protokol IderiShop.sk je nutné pripojiť kópiu daňového dokladu - faktúry. Tovar je potrebné zaslať vždy kompletný - nejde poslať len jeho poškodenú časť,
  • celú zásielku reklamovaného tovaru, vrátane reklamačného protokolu IderiShop.sk, odošlite na adresu:

--------------------------------------------------

IDERI s.r.o.
Idesová Erika
Vranovská 63
85101 Bratislava
Slovensko

--------------------------------------------------

Reklamáciu nieje možné podať telefonicky (konzultácia je samozrejme možná, ale oficiálne reklamácia potom musí prebehnúť vyšie uvedeným spôsobom).
Tovar na reklamáciu alebo vrátený tovar nám posielajte bez dobierky, inak nebude prevzatý. 

Vybavenie vašej reklamácie

Na základe priložených podkladov, bude vaša reklamácia odborne posúdená a bude stanovený ďalší postup jej vybavenia. Oprávnenosť alebo neoprávnenosť vždy posudzuje výrobca, dovozca tovaru alebo oprávnená osoba (napr. tovaroznalec), ktorý vydá svoje písomné stanovisko k reklamácií. V prípade, že bude reklamácia posúdená ako oprávnená, bude vám zaslaný opravený výrobok, nový kus alebo vrátena kúpna suma peňazí.

Bude tak spravené bezprostredne po posúdení reklamácie. Finančný obnos zašleme prevodom na Vás bankový účet, a to najneskôr do 14 dní od vybavenia reklamácie.

Peniaze nevraciame poštovým poukazom!

V prípade, že by ste mali akýkoľvek dotaz týkajúci sa reklamácie alebo vratnia tovaru, môžete sa na nás kedykoľvek obrátiť.

YzE4N